Trx

Beküldve ide: Hírek | 0

Alább egy új edzés lehetőség részleteiről olvashattok. Az érdeklődők Velegi Dorottyától
Dorottya.velegi@gmail.com
Kérhetnek bővebb információt.

A TRX a testet és az izmokat a mindennapi élet kihívásaira készíti fel, nem az izomépítés a lényeg, hanem a kiegyensúlyozott, stabil és terhelhető teljes

izomzat. A módszer a test természetes képességeit erősíti és emeli ki, rendkívül jól javítja a koordinációt.
Az eszköz pedig teljes biztonságot ad a használó számára, hisz folyamatos összeköttetésben van a heveder által a személy.
Egy óra felépítése:
Első alkalom eltérő, mint a többi, hiszen először fel kell mérni az illető esetleges betegségeit (pl. magas vérnyomás, vagy egyéb mozgásszervi), azaz egy

anamnézis lapot kell kiállítani, ami azért is fontos az esetleges betegségeken túl, hogy lássuk honnan hova jutottunk el (testsúly, körfogatok…stb.),

majd egy állapotfelmérő un. állóképességi és egy erőtesztet hajtanánk végre, amelynek célja, hogy egy-két hónap múlva szintén lássuk a fejlődést. A tesztek

neve: ruffier és plank. Mindkettő 3-3 percet vesz igénybe. (Az anamnézis lapot minden óraadó kitöltet első alkalommal.)
Az első alkalommal és később is az edzés elején egy 10 perces bemelegítés kerül végrehajtásra, majd 10-30 perces edzés, végül nyújtás, levezetés szintén

10 percben. A főrész függ az edzettségi állapottól, azért is írtam 10-30 percet.
12 alkalom után érdemes nehezíteni a gyakorlaton, illetve emelni az időt, hogy a szervezet hozzászokjon a mozgás formához és a terheléshez.
A mozgás majdnem bárhol elvégezhető, szabadban, lakásban.

Oszd meg másokkal is!

Szóljunk hozzá